Elämän haasteiden edessä, sano itsellesi vahvistavia ja optimistisia lauseita. Kokeile edes. Siitä tuskin on mitään haittaakaan. Sinulla ei ole mitään menetettävää.
 
Kun sydänsurut, sairaudet tai pettymykset heittävät varjoja polullesi, sano ensin hiljaa mielessä ja sen jälkeen ääneen: ”Olen vahva, minä selviydyn, asiat ovat menossa parempaan suuntaan askel askeleelta, olen kaunis ja rakastettava, tämäkin haaste on jonain päivänä pelkkää menneisyyttä…”.
 
Ja kun tuntuu siltä, että mielesi on alkanut hyväksymään sekä uskomaan näitä viestejä, niin sen jälkeen mene peilin eteen ja katso itseäsi syvälle silmiin ja sano: ” Olen vahva, minä selviydyn, asiat ovat menossa parempaan suuntaan, olen kaunis ja rakastettava juuri sellaisena kuin olen, tämäkin haaste on jonakin päivänä pelkkää menneisyyttä…”.
 
Monet meistä pyörittävät mielessä negatiivisia sanoja, ajatuksia ja viestejä pitkin päivää. Se on suorastaan luonnollista. Siksi uusien, onnellisuutta ja terveyttä tukevien tapojen oppiminen vaatii vaivannäköä ja paneutumista <3
 
PS. Sukkasiiri, heinoja sanoja jälleen (kommentti 9/9)! <3-kiitos! :)